30 augusti 2010

Magen vecka 23 (22+5)

Jag kommer nu att lägga in två bilder på min mage. En från vecka 23 (22+2) och en på vecka 23 (22+5). Jag har alltid sagt att jag inte kan se någon skillnad på att magen växer, men nu såg jag det med en gång. Den har växt ganska mycket på bara några dagar tycker jag. Ni får gärna säga vad ni tycker :)

Magen vecka 23 (22+2)



Magen vecka 23 (22+5)



Jag vet att det blir mycket med magen och graviditeten,
men som jag sagt innan, så är det mitt liv just nu! Jag är så jävla lycklig och glad över att äntligen få bära på ett barn. Mitt och Lars kärleksbarn!

Om det är något ni vill att jag ska ta upp i bloggen så säg till! Jag är inte helt omöjlig! ;)

Ska snart hoppa in i duschen, sedan ska jag ner på skolan och prata med en person där om CSN. Får se om dem fått rätt på det. Och sedan ska jag och min älskling tvätta mellan 12-16 och sedan ska vi till banken och göra lite ärenden när vi har startat första maskinen. :) Det kommer gå bra. :) Nej, nu ska jag avsluta så vi hörs antagligen under dagen.

BTW, det kommer komma upp en ny design under dagen - tror jag. :) En tjej som har gjort min design, ska lägga in den till mig, annars blir det bara fel allt ihopa :P Så om det är rörigt lite senare, så vet ni nu varför. :)

Ha det gott alla mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar