1 september 2010

Tänkte att jag...

... kanske kunde skriva en rad eller två. Nu var det ju ett tag sedan jag skrev. Jag har tyvärr dragit på mig en hosta som inte är av denna värld. Känns som jag hostar lungorna ur mig. Och sedan förkyld ovanpå det. Det är inte skönt att hosta när man har en liten bebis i magen. Men jag får klara mig. :) Jag har även börjat få extremt ont i svanken nu. Inte skönt alls, men sådant som hör till antar jag.

Nu är det bara 1 vecka och 1 dag kvar tills jag ska till BM och få lyssna på bebisens hjärtljud. Jag längtar så. :) Läste på Familjelivs hemsida att bebisens hjärta ska slå runt 150 slag/min och att det låter som en galoppernade häst. ;) Fan vad coolt. :)

I eftermiddag blir det att åka till IKEA med syster och hennes sambo. Dem öppnar ju det nya IKEA i Helsingborg idag. Får se om man hittar något man kan köpa. :P Jag ska nog passa på att köpa lite tyg också, nu när syster är med, för det är hon som syr våra gardiner! Så då är det ju ganska smart att ha henne där så hon kan hjälpa oss med tips och så. :) Men det blir nog bra med den saken.

Snart ska jag och sambon ner till banken också och se om det går att fixa det jag vill ha. Men jag tror inte att det är rent omöjligt. Det lät inte så när vi var där sist när jag öppnade konto där. Bara att hålla tummarna för mig. :)

Bebisen har sparkat mycket nu på senaste tiden. Till och med så att det syns utanpå magen. Och jag vill försöka att fånga det på film. Men när h*n väl är igång och jag tar fram kameran så slutar h*n. :( Det är precis som om h*n vet att kameran är framme :P

Men ni får ha det bra mina vänner! Glöm inte att jag älskar er!

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar