8 augusti 2010

Long time, no see!

Ja jag vet. Det var ett bra tag sen jag skrev. Sista gången jag skrev var den 20 Juli, när vi hade varit på Ultraljudet. Jag kan väl försvara mig med dels 2 saker. 1: Jag har inte kommit på vad jag ska skriva om. 2: Jag har haft mycket med jobbet nu. Men detta är sista veckan jag jobbar, sedan så är jag tillgänglig i stort sett dygnet runt. :) Jag ska bara vara hemma och njuta av min graviditet. :)

Igår fyllde min bror Dennis 16 år. Han har blivit stor min lillebror. Av mamma fick han en dator. Riktigt snygg dator faktiskt. :) Av mig och Lars fick han en datorväska. Och av Lars pappa fick han pengar. Han fick en massa annat också, men detta är vad jag kommer på så nu på rak arm. Nu kanske mamma kan låta mig använda min dator, så kan hon låna Dennis. ;)

Jag längtar till imorgon. För då får jag veta en liten sak från min älskade vän Madde. ;) Jag hoppas på ett positivt svar, men det tror jag säkert. För blir det det, så blir Therese himla glad! :) Jag vet inte hur jag kommer reagera när jag väl fått svaret! Men längtar, ja det gör jag. Nog mer för hennes skull än för min egen! :)

Jag avslutar med två bilder på min mage från vecka 19 (18+6) och en bild på min mage vecka 20 (19+4)

Magen vecka 19 (18+6)


Kanske liten suddig bild, men det syns i alla fall :P

Magen vecka 20 (19+4):


Tycker ni att den har växt något sedan förra bilden?

Kram Tess - en glad och lycklig blivande mamma till en decemberbebis! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar