16 augusti 2010

Studera?

Ja jag sitter här och funderar på om jag ska börja studera eller inte. Men det lutar nog åt att jag ska studera. Visst,  jag är gravid, men vad fan, jag kan plugga ändå. Jag ska plugga på distans. Så jag klarar det. Har man bara viljan och motivationen så klarar man ALLT! Och jag har stöd från några personer. Jag vet inte dock om alla stöttar det, men det återstår att se.

Jag har idag städat och plockat undan. Har haft min svärmor på besök också. Hon bjöd på frukostbullar och vi bjöd på kaffet och pålägget till bullarna. :P Dennis och Rocky har också varit här. Men dem kom redan igår kväll. Mamma kom och hämtade honom nu i eftermiddags. Har även varit på banken och fixat lite. Så nu ska jag bara vänta till lönen kommer in, så vi kan göra nästa steg. :)

Just nu sitter jag och är grymt trött. Kanske ska ta och vila lite? Magen känns nu också... Känns konstigt. Känner inte sparkar, men känner att det är något där inne. Aja, nog om mitt babbel nu.
Avslutar med en bild på min mage. Uttjatat? So what, min blogg. Gillar ni det inte, så lämna sidan och titta på någon annans blogg.

Magen vecka 21 (20+4)



Kram en trött Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar