28 september 2010

♥ Dagen idag ♥

Idag åkte jag till min syster Lotta på morgonen. Var hemma hos henne medan hon var och jobbade. Sedan när hon slutade vid 13:00 så åkte vi till Nova i Lund. Vi åt bakad potatis med kyckling/baconröra som jag bjöd på. Sedan bjöd min syster mig på en stor CafeLatte. :) Jag var så kaffesugen. :)

Efter ett tag så körde vi till min och Lars son. Vi var där vid halv tre. Min syster fick klappa på honom idag. Hon var så lycklig. :) Hon tog en massa kort på honom, precis som jag gjorde. Sedan vid 16:00 kom hennes sambo Niklas och hämtade henne, för de skulle till hans föräldrar och äta mat. Jag stannade kvar hos Rasmus. Vid halv fem kom Lars. Jag märkte det dock inte direkt, då jag höll på att byta blöja och vända på Rasmus. Så när han petade mig på axeln så blev jag lite skrämd. Ja jag är lättskrämd. Personalen där skulle ta bort EEG-lapparna som Rasmus hade på huvudet. Och sedan skulle jag ge honom mat. Han var riktigt arg vår Rasmus. Han har en stark vilja. Men efter att han hade fått i sig mat och vitaminer så somnade han gott med nappen i munnen. :)


Rasmus älskar sin napp. Här håller han den krampaktigt i handen. (Detta var innan vi vände honom och innan han fick mat).


När Lars hade tittat och hälsat på Rasmus en stund, så åkte vi till Nova, för jag skulle fixa en sak där. Min förlovningsring som Lars hade beställt var för stor till mig, men den gick inte att förminska. För dem förminskar bara dem till hela mm. Så jag fick beställa en helt ny ring. Men det gör mig ingenting. Så nu har jag gjort det, och nu ska jag bara vänta tills den är klar. Dem ringer när den är anländer på Guldfynd på Nova. Men jag har fortfarande den ringen kvar som Lars beställde. Funderar på om man kanske kan smälta ner den och göra ett annat smycke av den, eller om man kan göra något annat med den.


Och nu är vi hemma igen. Imorgon bär det åter av till Lund och Rasmus. Jag ska möta Lars i Lund när han har slutat, för han ska vara i Lund med sin klass imorgon. men jag åker in tidigare för jag ska gå på stan. Har lite saker jag måste fixa. Sedan möter han mig på stationen kl 16:00, så går vi till Sjukhuset där ifrån. Det tar ju inte så lång stund och det är inte så långt. Men jag måste tänka på min mage. Jag får ju inte anstränga mig så mycket.


Ja detta var i stora drag min dag. Återkommer imorgon med nya uppdateringar och så. Hoppas ni är nöjda. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar