21 oktober 2010

101021

Jaha, vad ska man ta och skriva om idag då? Jag har ju inte så mycket att skriva om egentligen, men tycker det var dags att uppdatera bloggen lite. Vill ju inte förlora de få läsarna jag har. ;) Rasmus vägdes idag igen. Och idag väger han 1062 g. Så han går upp hela tiden. Nu längtar jag till nästa gång han ska vägas, vilket är på lördag eller söndag. :) Undrar om han gått upp till 1100 g då. :)

Och så är det bestämt att jag ska bo på Ronald McDonalds House, från och med den 8 november till Rasmus får komma hem. Så ni som vill träffa mig, jag finns i Lund då. :) Och då kan ni ha chansen att få träffa Rasmus också. :) Goodie huh!? ;)


Istället för en bild på Rasmus, så blir det en bild på Emelie. Det var ju ett tag sedan hon fick vara med på bild och i min blogg. Allt har ju handlat om Rasmus, och kommer fortfarande att göra det. Så tro inget annat. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar