19 oktober 2010

Försäkringskassan


Inte trodde jag att man kunde få goda och glada nyheter från FK. Överraskande var det också! Trodde inte jag skulle få ett så bra och roligt besked, men det var bara en positiv överraskning. :) Hoppas nu att jag får det beslutet som jag fick på telefon, på posten också. Så att dem inte säger en sak på telefon och så får man ett helt annat beslut i pappersform av dem. Men nu ska jag i alla fall glädjas åt besked jag fick ett tag till. :)


Denna plutt är inte så liten längre. I alla fall inte enligt mig. Jag tycker mig se en skillnad/förändring på honom varje gång jag ser honom. :) Vilket är bra. Och nu har vi kommit med i 1 kilosklubben också. Igår vägde dem honom och då visade vågen på EXAKT 1 kg. :) Äntligen! Idag ska vi få veta hur lång han är också. Ska bli spännande och få höra hur mycket han har växt. :) Förra gången de mätte honom var han 32,5 cm lång och huvudomfånget var 24 cm. Så får se om min älskade syster Nathalie har rätt på sin gissning på att han är 34 cm lång idag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar