3 november 2010

Ögonundersökning & Överraskning! :)

Idag gjorde ju Rasmus en ögonundersökning. Det gör alla barn som är för tidigt födda innan vecka 32 veckors ålder. Rasmus föddes ju i vecka 24+6 och idag är han 32+0, så då blev det en undersökning. I alla fall, hans ögon såg bra ut. Inga blödningar eller några andra förändringar i ögonen. Så nästa gång han ska göra en ögonundersökning är om 14 dagar. Nästa vecka blir det röntgen på skelettet. :)



När jag kom innanför dörren idag, så låg det ett paket till mig på golvet. Jag undrade vad det var för något för jag har då inte beställt något.



Jag öppnade paketet och såg det här ligga i:


Jag blev riktigt förvånad. Jag funderade på vem detta kunda vara ifrån. Och inte en aning hade jag om det var som hade gett detta till mig. Så jag öppnade kortet och läste det.


Och det gjorde mig inte klokare på vem det var som hade varit så underbart snäll och omtänksam som skickat detta till mig. Eller egentligen till Rasmus. :) Så, Bloggläsaren, som gett mig detta. Vill du vara så vänlig och ge dig till känna? Jag skulle bli så otroligt glad om jag fick veta vem det är som är så otroligt omtänksam och underbar som skickar något så fint till mig.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar