24 november 2010

Operation

Nu ligger vår älskade son på operationsbordet och ska äntligen få sitt bråck opererat. Jag har blandade känslor just nu. Jag är orolig och rädd att det inte ska gå som det ska, och jag är glad för att det blir gjort. För det betyder att vi är ett steg närmre hemkomst. Jag vill så gärna fira Rasmus första jul hemma, men vi tar det i Rasmus takt. Så länge han behöver stanna här, så ska han göra det.

Igår, så åt Rasmus TVÅ hela mål på nappflaska, vilket han inte gjort tidigare. Han är så duktig mitt hjärta. Om allt går som det ska, och han klarar av att äta helt från flaska, så kan vi slippa att få hem honom med sonden. Det skulle vara en sådan lättnad om han slapp ha den kvar.


Btw, Rasmus väger 1974 g. (igår vägdes han) Tror att han väger över 2 kg nu när vi ska väga honom nästa gång :) Och det märks att han går upp i vikt, för han blir bara tyngre och tyngre. Och det är ju tur det, så att han inte går ner i vikt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar