7 december 2010

Dålig uppdatering, har en orsak. :)

Ja, det har varit dålig uppdatering i bloggen, men det finns en orsak. Och den är enkel. Jag har inte haft något internet. Jag har fått låna en kompis mobila bredband. Men det blir bara idag/kväll också, för hon flyttar med sin son till deras hemsjukhus imorgon. Det vill säga till Malmö. Jag kommer att följa henne och hennes sons utveckling under den här tiden. För jag vet vad de har att vänta. Jag kommer alltid att finnas för henne. Precis som mina vänner har funnits för mig och Lars. Ni har verkligen visat att ni är äkta vänner!

Det har ju varit lite dåligt med bilder på Rasmus, men här kommer det 3 st som är fräscha :)


Moster har "beslagtagit" Lilla Rasmus. Rasmus är hennes allt.
Precis som han är mitt och Lars allt!




Finns det någon där inne? Jodå, det är Rasmus. Denna ska han ha på sig när vi åker hem.
Kan ni gissa när vi ska åka hem? :)


Jag sitter med Lilla Rasmus på axeln för att han ska rapa efter måltiden.
Vår gosiga, lilla Rasmus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar