18 oktober 2011

Vaken

Ja nu ligger jag vaken i sängen. Rasmus vaknade vid 07:30. Så det var bara att gå upp och ge han mat. Nu ligger han i sin säng igen. Han låter lite, men jag tror han somnar snart igen. Han behöver ju mycket sömn nu när han är sjuk. Önskar jag kunde ta hans smärta ifrån honom, men det kan jag tråkigt nog inte.

Vet inte vad som kommer att ske idag. Skulle egentligen åkt till Cezilia, men jag mår inte helt hundra jag heller, så det blir nog till att stanna hemma idag. Har för mig vi ska tvätta idag också.

Nej, nu får jag ta min älskling. Kanske han vill mysa lite med sin mamma i hennes säng, istället för att ligga ensam i sin egen.

BTW: tänk på det jag skrev i bloggen igår!!!

1 kommentar:

  1. Hej, Hoppas du har det fint. Jag vill bara tipsa dig som har barn, om att jag har flera fina tävlingar i min blogg just nu. Bland annat kan du vinna en resesäng, wigglekart och presentkort. Du finner dem i min meny. Varmt Välkommen in till mig :)

    SvaraRadera