16 maj 2012

5 dagar som rökfri!

Helt otroligt att jag har lyckats så länge! Men jag har fortfarande inte slagit mitt längsta rökuppehåll, och det var i 9 dagar när jag låg inne med Rasmus. Så det är mitt första delmål! 

Sedan tar jag det som det kommer. Jag har ju stunder då abstinensen efter en cigarett är grymma, men än så länge har jag lyckats mostå det. Jag tänker varje gång jag är på väg att ta en cigarett att jag blir bara besviken på mig själv om jag tar en nu - nu när jag klarat mig så här långt. :)

Jag kan med handen på hjärtat säga, att jag är JÄVLIGT stolt över mig själv! 




1 kommentar:

  1. Det går det går det går!! Jag har varit rökfri i 3 veckor och två dagar nu! :D Fast med hjälp ifrån vårdcentralen, gick inte alls utan! Men det är så värt det! Känner mig så sjukt mycket snyggare nu :D

    Sv: Tack!! Jag skulle kunna försöka! Haha jag är verkligen ingen expert ^^ Men skicka ett mail o beskriv vad du vill ha så ska jag se om det är något jag kan klara av.. För alltså, jag kan verkligen inte med html eller så :P

    SvaraRadera