16 maj 2012

Intriger, intriger och åter intriger!!!

Så jävla trött på att folk ska hålla på med intriger och bråka och skit. Varför inte bara erkänna felet??? Det är ta mig fan inte Hennes fel, utan det är Ditt. Det är Du själv som satt dig i denna sitsen, och jag förstår EXAKT M:s reaktion. Jag  hade reagerat likadant själv!

Bara för att man får låna den en gång, så ska man inte ta förgivet att man får använda det varenda gång! Vet Du inte vad ordet "FRÅGA" betyder???

Du och jag som vänner? Nja skulle inte tro det va. Vi har ALDRIG träffats, då kan man inte vara vänner. Det är mer som bekanta - om ens det. Jag tar M:s parti i det här, och det vet jag fler som gör.
Och du, gör rätt för dig och betala tillbaka det du är skyldig. Säger hon att hon behöver dem på fredag, så gör hon det, för Du har gjort ett BIG FUCKIING FEL i detta! Du har bara dig själv att skylla!

Hon förlåta dig? Nej jag tror inte det. Hon kommer aldrig kunna lita på dig igen! 


3 kommentarer:

  1. hehe ja jag vet vad du syfta på ;) Men vet ej hur jag skall kommentera det här ;) <3

    SvaraRadera
  2. Allt bra med dig(om man bortser från det du skrivit i detta inlägget)? :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Härligt! Ajdå, inte roligt att bli lurad!
    Jo det är bara bra med mig, man blir lite nere när vädret inte är så roligt men annars kan det inte bli bättre! ;D

    SvaraRadera