14 juni 2012

Det värdefullaste jag har!

Det värdefullaste jag har i mitt liv, det är min son och min man. Utan dem hade jag inte varit någonting.

 Mina underbaringar! Jag älskar er så. Det är ni som får mitt hjärta att slå. Jag ska älska er till världens slut. Ni är mitt allt, mina älskade skatter!

Jag är världens lyckligaste kvinna som har er i mitt liv. Jag vet inte hur mitt liv skulle sett ut idag, men jag är tacksam för att jag slipper leva det utan er!

Min älskling somnade direkt vi gick från dagis idag. Dem sa på Dagis att han nickade till flera gånger under middagen. Det tror jag det. Varit på dagis sedan 06:20, så det är inte så konstigt. Så nu kommer han sova - åtminstone - 1 timme till.
Åh, vad skulle jag gjort utan er?










Jag älskar er tills döden skiljer oss åt och även då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar